Székhely, iroda és tárgyaló, valamint raktár az Ön cégének
Mindenekelőtt fontosnak tartjuk kiemelni, hogy minden ingatlanunkra igazak az alábbiak: - valós ingatlan tényleges használatát biztosítjuk, mely így lehet székhely, telephely, iroda, tárgyaló vagy akár csak raktár, - ingatlanjaink egytől-egyig kifejezetten kulturált kialakításúak és nívós épületben, frekventált környezetben találhatóak, - csak olyan kis létszámú cég található minden egyes ingatlanunkban, amennyit az valóban ki is tud szolgálni, - ráadásul mindezt könnyen megfizethető, kifejezetten alacsony áron nyújtjuk!
Egyre több kisvállalkozó és üzletember ismeri fel, hogy szüksége van elkülönült irodára is, mert hiszen egyrészt komolytalan saját lakásunkban fogadni ügyfeleinket, partnereinket, másrészt az a tudat sem kellemes, hogy bármikor bekopoghat privát otthonunkba a NAV, hogy körülnézzen ott és a legváratlanabb időpontban tegyen fel kínos kérdéseket. Kössük össze a kellemeset a hasznossal és ne csak a NAV embereitől féljünk, gondoljunk arra is, hogy ha valós vállalkozást szeretnénk felépíteni, valódi ügyfelekkel és valós tárgyalásokkal, akkor a NAV-tól való félelmünknél is fontosabb az a cél, hogy ügyfeleink előtt professzionálisan jelenjünk meg, hiszen ügyfelek és üzletek nélkül bevételünk és jövedelmünk sem lesz - igaz, akkor a NAV-tól sem kell nagyon tartanunk...
Az üzleti élet ráadásul azt diktálja, hogy ne kössünk kompromisszumot, sikeres bizony az lesz, aki sikeresnek is látszik! A gazdasági válság pedig arra is megtanított minket, hogy mindezt ésszel, tervezve érdemes megvalósítanunk. Mindenki szeretne professzionális székhelyet, kulturált irodát és kellemes tárgyalót. Ez mostanáig csak keveseknek volt elérhető, de végre itt a CÉGGYÁR új, tökéletes megoldása! Kellemes tárgyaló, professzionális szolgáltatások, nívós környezet és hihetetlenül baráti árak!
Cégünk prémium szolgáltatást nyújt a tárgyaló- és székhelypiacon: egy kulturált kialakítású iroda- és tárgyalóhelyiség valós használatára nyílik lehetőség előzetesen egyeztetett időszakokban olyan alacsony áron, amennyiért máshol csak egy fiktív székhelyszolgáltatást kapna. (Így ez a szolgáltatás véletlenül sem keverendő össze a sok helyen kínált székhelyszolgáltatással, mely véleményünk szerint inkább negatív, mint pozitív hatást gyakorol egy cégre mind az ügyfelek, mind a NAV szemében, így minden komoly célokkal rendelkező vállalkozót óva intünk ezek alkalmazásától.) A mi szolgáltatásunk NEM abból áll, hogy egy panellakásba bejegyzünk több száz céget. Mi a székhely biztosításán és a cégiratok biztonságos tárolásán túl tényleges tárgyalót nyújtunk kifejezetten az Ön cégére szabva, ráadásul garantáltan olyan létszámú cég található egy ingatlanban, amennyit az valóban ki is tud szolgálni. Ez pedig jó Önnek, ügyfeleinek és a NAV sem száll rá új cégére, ami végsősoron ismét csak Önnek jó.
|
Szolgáltatásunk
Cégünk megosztott iroda- és székhelyhasználatot biztosít, mellyel nemcsak egy székhelycímet kap, hanem valódi, igényes kialakítású tárgyalójában fogadhatja ügyfeleit és csak annyit fizet érte, amennyit használja, legyen szó akár csak havi egy-két óráról vagy akár napi rendszerességű használatról, ahogy Önnek szüksége van rá. A kapacitások együtt nőhetnek vállalkozásával, ráadásul semmilyen beruházásra sem lesz szüksége tárgyalója kialakításához, hiszen irodája minden szükséges berendezési tárggyal fel van szerelve. Hangsúlyozzuk, hogy különösen kulturált megjelenésű székhelyet és tárgyalót kap a főváros frekventált, üzleti környezetében valódi használatra és mindezt már havi 10.000,- forinttól! Igen, valóban jól látja, havi tízezer forintért már használatba is veheti új irodáját! És garantáltan soha többé nem kell attól sem tartania, hogy cégét a NAV egy kalap alá veszi többszáz temetésre vagy fantomizálásra váró céggel csak azért, mert egy "székhelyszolgáltató iroda" címén található az Ön valós vállalkozása is, sok száz más céggel azonos ingatlanban. (Ugye hogy már első olvasásra is komolytalan több száz cég egy lakásban? Ezt a NAV is így gondolja!)
Fentieken túl, nálunk kis raktárak rövid idejű bérlésére is lehetőség van, akár már egy napra is! Raktáraink elsősorban kisméretű tárgyak, dobozok, cégiratok tárolására szolgálnak. (Például ha cége költözik vagy irodája felújítás alatt áll és erre a pár napra vagy néhány hétre iratait és kisebb berendezési tárgyait biztonságba szeretné helyezni, azt nálunk megteheti.)
Ne késlekedjen, ilyen szolgáltatást nem talál máshol, kapacitásaink pedig végesek! Kérjen tájékoztatót még ma!
A mi célunk, az Ön sikere!
Kérésére díjmentes személyes konzultáció keretében tájékoztatjuk ajánlatainkról.
Nézze meg akcióinkat is, hiszen most különösen kedvező feltételekkel foglalhatja le új irodáját!
|
|
Cégbejegyzés, könyvelés és web hihetetlen áron!
Cégalapítás teljes bruttó munkadíja már 20.000,- Ft-tól !!!
FIGYELEM! Hamarosan megváltozhatnak az áraink! SIESSEN!
Könyvelés a legkedvezőbb árakon!
Alvó cégek számára 5.000,- Ft/hó
Éves ÁFA-bevallóknak 8.000,- Ft/hó (24.000,- Ft/3hó) -tól!
Negyedéves ÁFA-bevallóknak 15.000,- Ft/hó (45.000,- Ft/3hó) -tól!
WEB szolgáltatások kirobbanó áron!
Domain bejegyzés és tárhely biztosítása 10.000,- Ft/év
Cége weblapjának elkészítése már 10.000,- Ft-tól!
Figyelem! A fenti rendkívül alacsony árakat kizárólag együttes megrendelés esetén (cégbejegyzési szolgáltatásunkkal együtt) és korlátozott ideig tudjuk garantálni! (nettó árak)
Meglévő cégek részére: Az Önök számára is nagyon kedvező, a piaci áraknál jóval alacsonyabb díjakat biztosítunk. Kérjük, nézzék meg az Önöknek szóló árlistánkat ide kattintva!
|
|